Jak zvýšit sledovanost?

1. května 2015 v 17:42 | Jakub Švandrlík |  Archiv
V tomto článku si povíme něco o tom, jak zvýšit sledovanost svých blogů, webů, fotografických galerií a podobně. Na začátek bych rád uvedl příklad: Sledovanost můžeme zvýšit i díky tomuto článku. Lidé, kteří si nevědí rady s propagací, začnou vyhledávat přesně to, čím jsem nazval tento článek. A teď tedy k jednotlivým možnostem, jak zvýšit sledovanost. Když jsem dříve prohlížel mnoho webů, kde píší o různých SEO a PPC, tak jsem to chtěl také, ale nebyl zde přesný návod. Tomu se říká infomarketing - v článku vám dají pouze přičichnout k tomu, co lze, ale na vás už je jen poslední krok - nákup. Zaplatíte za to, že vám jej provedou a vy se nemusíte o nic starat. Jedná se však o placenou optimalizaci, o které se zde bavit rozhodně nebudeme. Propagovat své myšlenky můžete i jiným způsobem, na který vám můžu v klidu říci přesný postup. Když totiž budete dělat kvalitní tvorbu, tak si vás lidé vyhledají sami, ale když ne, tak ne. Proto se nemusím ničeho obávat. Třeba to budu já, komu se bude vaše tvorba líbit.

Začnětě Instagramem
Jedná se o bezplatnou galerii, na které je přihlášeno spoustu uživatelů, a proto máte jedinečnou možst se zde prosadit. Ale pokud chcete návaly sledovanosti měli byste si přídávat tzv. HASHTAGY # (nebo jen Tagy), díky kterým se budou vaše fotografie ukládat do jakých si alb podle obsahu. Když bude chtít někdo vyhledat např. fotoaparát Canon 700d, jednoduše napíše do vyhledávače na Instagramu "canon700d", vyhledávač jej převede na #canon700d, kterým je popsána vaše fotografie a to je vše. Takže když se rozhodnete ukládat své fotografie na Instagram, piště popisky ve formátu #text a dočkáte se sledovanosti, o které jste doposud nevěděli. I když tohle tato síť podporuje, spoustu lidí nechává fotografii bez popisku, nebo napíše jen text. Také můžete zkusit moderní síť PINTEREST.

Pokračujte blogem
Pokud již ukládáte své fotografie na síť Instagramu, měli by jste si tam, ve váš prospěch, připsat svůj blog - do kolonky WEB. Smetete tím totiž dvě mouchy jednou ranou. Lidé se podívají na vaši fotografii, budou chtít vydět celou vaši galerii, naleznou tam odkaz na váš blog a už jsou jinde. Jedná se však o cca 50% lidí, kteří si prohlídnou jedem váš snímek, ale pořád to stojí za to.

Kvalitní obsah na blogu/webu
Když už někoho pozvete odkazem na svůj blog nebo web, měl by tam uživatel najít kvalitní obsah a cítit se tam dobře. Je to podobné, jako by jste si pozvali někoho k sobě do bytu. Určitě by jste neotevřeli, kdyby jste měli doma nepořádek. Když se tedy rozhodnete publikovat články, tak ať dávají smysl a nemají pravopisné chyby. Můžete je doplnit také fotkami, ale hlídejte si velikost. Na weby se dávají především menší obrázky, aby se stačili v klidu načíst. Co se týče vzhledu, měl by být klidný a ne moc výrazný a nepřehledný. Nejlepší je volit klasiku - Černé na bílém a hrát si pouze s odstíny. Občas ale i trošku barvy (odkazy, nadpisy a menu).

Pokud patříte mezi ty, jako jsem já - vlastníte blog i web, je nejlepší volbou mít odkaz na své služby z blogu. Lidé totiž musí nejdřívě vědět co děláte, odcenit vaši tvorbu a až poté budou konstatovat o případném nákupu. Nejprve zábava, potom práce.

INSTAGRAM --> BLOG --> WEB

Pohled dovnitř
 


Komentáře

1 supice supice | E-mail | Web | 19. srpna 2015 v 10:35 | Reagovat

fajn návod;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama